close
Blogtrottr
明星八掛大分享★☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
U撈 年宵前哨戰(1) 大玩吹氣生果乜乜刀
Jan 28th 2015, 15:31


左起: Alvis、 Anson、 Isa、 Amy、 Ryan這班來自東華學院的年宵團隊非常好動,他們以榴槤乜乜刀作為主打商品,對於 2月 13至 18日的年宵前哨戰非常有信心。 

U撈

年宵前哨戰( 1) 大玩吹氣生果乜乜刀

Ads by Google

年宵將於 2月 13至 18日舉行,年輕人應變快,將小小的靈感實體化就能變成創意年宵商品!這班來自東華學院的護理系和心理學系的學生,受到雨傘運動啟發,並在 YouTube看到有網民惡搞新聞上的「榴槤乜乜乜阿叔」,而靈機一觸決定自家設計吹氣生果刀作為主打年宵商品,此外,他們還售賣吹氣鐵馬及警告旗,以吸引一眾黃絲,及喚醒大部分沉默的香港人。

 

年宵籌委會代表 Alvis指,年宵產品的概念由最初到現在起了很大變化,「最初以幽默惡搞為主,除乜乜刀外,我哋諗住食羊年個『年』字發音,賣羊 lin飛標及咕臣,後來我哋去到新蒲崗嘅 Bee workshop,見到佢哋有賣吹氣鐵馬及仿製警用警告旗,就諗不如轉做雨傘運動主題啦,好過每檔都賣羊年 product咁普通。」
由幽默惡搞變成諷刺時弊, Alvis表示不擔心引來黃絲及藍絲不滿,「都驚黃絲會覺得我哋為賺錢而抽水,但我哋罷課期間真係有去佔領區幫手搬物資;我哋亦發現好多香港人沉默,就將警告旗嘅內容寫成『停止沉默,否則成為幫兇』,話畀人知係時候企出嚟,我哋相信香港人有正義感會幫手,就算藍絲嚟踩場都唔怕。」

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()