close
Blogtrottr
明星八掛大分享★☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
韓飯台 怕醜男神 揀女呀! 鹿晗:喜歡長髮 大眼妹 face 周刊 401期
Jan 28th 2015, 12:04


唔好睇鹿晗皮膚白滑樣又萌就以為佢弱不禁風,接受《 FACE》訪問時,他澄清自己亦有好動一面,而且勁鍾意踢波,偶像係 C朗。他還自爆,原本曾夢想做足球員,但因父母反對,所以放棄。 

韓飯台

怕醜男神揀女呀! 鹿晗:喜歡長髮大眼妹

Ads by Google

去年韓國超人氣組合 EXO大地震,繼最紅中國成員吳亦凡( Kris)後,好兄弟鹿晗亦跟住離隊。不過離開 EXO唔等如世界末日,反而可以闖出另一片新天地。
好似鹿晗,離隊後即被邀拍中韓合作的新戲《重返 20歲》,上週鹿晗還聯同《重》片導演陳正道及女主角楊子姍駕臨香港谷宣傳。《 FACE》當然唔放過機會搵鹿晗、導演及楊子姍做訪問。訪問期間,有關 EXO甚至韓國等字眼成禁語,但超萌的鹿晗一提到喜歡的女性類型時,即自動解禁,怕醜仔上身自爆鍾意長髮大眼妹。唔通鹿晗想遇上一段「大眼睛奇緣」?

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()