close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決 
我今年想上網購買網購過年禮品伴手禮~可以推薦我不錯的店家嗎?
Feb 11th 2015, 03:51

我也覺得為了過年伴手禮禮品要特地跑出去一趟很麻煩
而且有的時候大賣場賣完還會來不及補貨
就只能默默的去下一間購買
有點阿雜
所以最近幾年網購興起之後
我也都是在網路上做購買過年伴手禮禮品
我覺得真的方便很多
也不用排隊人擠人
喔喔 對了
我今年要買的是這一間http://idodo.com.tw鴻鼎菓子
跟你分享一下
堅果類的東西營養價值很高
我覺得很適合送給長輩
加上 我當初有去看了一下鴻鼎菓子的品牌故事
我覺得很感動
像這樣的店家我就會想要多買一點他們的東西
也算是盡我一點小小的支持吧
推薦給你囉

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()