close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[心情] 不知道男生是怎麼想的
Jun 27th 2014, 22:47, by chokobako

作者chokobako (Miss Normal)

看板Boy-Girl

標題[心情] 不知道男生是怎麼想的

時間Fri Jun 27 22:47:49 2014

公司裡有一個大我快一輪的男同事,之前頂多都是坐在旁邊小聊一下,但後期男生對我非常好,常會主動問我想吃什麼或噓寒問暖,相較於對其他人,同事們都覺得他對我有意思,其實我自己對他是有好感的,從以前就大概聽聞他有女朋友的事情,但他非常低調,也都沒提過,臉書上也沒任何女友的蹤跡,我一度以為他們分了,最近才得知是分手再復合,男生最近有對我越來越好的跡象,好不容易壓抑住的感情又一直被激起……怕到最後是自己的自作多情,也不想去破壞他跟他女友的感情,所以都假裝沒事或盡量婉拒 現在只能一直壓抑自己對對方的感情了 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 222.251.14.196 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1403880472.A.70D.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()