close
Blogtrottr
,.*♠﹝哇! 小宛報報﹞♠,.* 韓劇 韓星 :: 痞客邦 PIXNET ::

















∴°﹒☆°.熱門韓劇介紹﹒°∴°韓星最新消息﹒etc..★° 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
《Trot戀人》公開池賢宇鄭恩地片場甜蜜照
Jun 27th 2014, 13:08

《Trot戀人》公開池賢宇鄭恩地片場甜蜜照

KBS 2TV月火劇(週一週二播出的劇集)《Trot戀人》裡,池賢宇和鄭恩地(A pink成員)扮演了一對歡喜冤家,命運般邂逅,開始他們的故事。最近劇組公開了兩人在片場的照片,公開的照片裡池賢宇和鄭恩地互相照顧,一起看劇本對臺詞,顯得十分親近。

 

劇中兩人是一對吵不停的歡喜冤家,兩位演員的全新魅力令人們更加期待電視劇中池賢宇與鄭恩地搭檔的完美合作。

在片場,池賢宇和鄭恩地還會親切地對待一起合作的演員以及劇作工作人員們,這對甜蜜情侶帶動了整個片場的氣氛。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()