close
Blogtrottr
明星八掛大分享☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
古巨基 講呢D 俾人噓 壹周刊 1278期
Sep 4th 2014, 08:17

同你吟一吟

古巨基講呢 D俾人噓

Ads by Google

上個禮拜五(八月二十九日)晚,新婚嘅古巨基聯同方皓玟、連詩雅、林欣彤一齊做商台拉闊音樂會。做人老公後首次出騷,加上音樂會其中一 part主題玩「心底話」,基仔選擇講情史:「既然我戒指都戴埋,就同大家講吓我嘅情史。」

 

台下觀眾起哄尖叫,又大嗌基嫂 Lorraine名,基仔話:「我哋係 94年識,當時唱片公司派佢嚟跟我,但好奇怪,佢唔同我講嘢,我心諗:『我都幾靚仔呀!點解一眼都唔望?』後來大家慢慢有默契,慢慢有感情,之後……今年就結婚!」所謂情史講咗等於冇講,基仔當堂俾人噓爆!唔講唯有唱,佢連唱三首情歌送俾老婆,分別係鄭伊健《一生愛你一個》、張國榮《柔情蜜意》同《來自星星的你》主題曲《 My Destiny》,台下觀眾條氣順番晒!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()