close
Blogtrottr
,.*♠﹝哇! 小宛報報﹞♠,.* 韓劇 韓星 :: 痞客邦 PIXNET ::

















∴°﹒☆°.熱門韓劇介紹﹒°∴°韓星最新消息﹒etc..★° 
The Magnetic Memory Method.

Learn and Memorize the Vocabulary of Any Language Using the Magnetic Memory Method.
From our sponsors
《命中註定我愛你》曝劇透照 張娜拉張赫登山甜蜜約會
Sep 3rd 2014, 14:22

《命中註定我愛你》曝劇透照 張娜拉張赫登山甜蜜約會

MBC TV水木劇(週三週四播出的劇集)《命中註定我愛你》劇組公開了張娜拉和張赫的劇照,兩人在劇中飾演情侶、氣氛和諧,在登山路上做運動。

公開的劇照中,張赫在張娜拉麵前展現了過人的運動神經,從單杠、雙杠到仰臥起坐,無不精氣神十足。之後張娜拉舉起兩只秀拳為其加油的模樣引人矚目。

張赫做仰臥起坐的時候,張娜拉坐在他面前撅起嘴巴為他加油,而張赫也使盡全身力氣抬起上半身去靠近張娜拉,兩人配合協調的樣子讓人看了不禁嘴角泛起微笑。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()