close
Blogtrottr
明星八掛大分享☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
The Magnetic Memory Method.

Learn and Memorize the Vocabulary of Any Language Using the Magnetic Memory Method.
From our sponsors
荒山野嶺驚見! 玩槍的 UFO
Sep 4th 2014, 15:18

荒山野嶺驚見! 玩槍的UFO

講起UFO,相信大家最深刻的莫過於係九五年,ATV聲稱獲得「美國羅茲威爾在一九四七年美國國慶日,發現外星人後的解剖過程」紀錄片,並於《今日睇真D》節目內播放,重複又重複咁放送你睇,

Ads by Google

不過羅茲威爾就被指似塑造公仔,有假UFO之嫌。而近日網上又廣傳一張話拍於一個不知名的軍事地方,幾名軍人在駐點附近發現有UFO墜毀,立刻前往勘查,並發現一個膚色呈現鐵灰色、頭大身細的疑似「外星人」的屍體。不過相片流出後,有唔少人質疑該照片的真實性,因為外星人身上放了一支槍,如真的發現外星人的屍體,相信他們一定會珍而重之,唔會處理得咁求其。

疑似發現外星人的相片流出後,有唔少人質疑該照片的真實性。


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()