close
Blogtrottr
明星八掛大分享★☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
漫遊毒物 睇場新人《古惑仔online》
Jan 14th 2015, 14:00


我主場,我睇場!設計對白 

漫遊毒物

睇場新人《古惑仔 online》

Ads by Google

我係鴻興新人,負責睇場,人稱「睇場新人」,我乜都唔驚、判斷準確、無愧於兄弟,一心招兵疊馬、攻城搶地盤!喂差人唔好搞錯呀,我只係打緊 Gameone隻手機版《古惑仔 online》啫,冇對社會構成危險,下個月我仲會去東京玩,唔好 blacklist我唔畀我返香港呀!

 

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()