close
Blogtrottr
明星八掛大分享★☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
陳豪 樂被 師奶圍
Nov 27th 2014, 15:46

陳豪樂被師奶圍

貴為新一代師奶殺手的陳豪,即使升呢做了老竇,依然魅力不減。日前東姑到御藥堂的周年晚宴,形象大使陳豪猶如「人肉布景板」,全晚被大班女粉絲圍到實一實影相,最後人多到成條巴士龍,十分誇張。不過家有懷孕嬌妻的他,歸心似箭,在晚宴上逗留了僅僅十多分鐘趕返家中湊仔。

Ads by Google

臨走前他透露:「最近忙住拍劇,拍完又要趕返屋企湊仔同老婆,o依家仲開始幫Aiden揀緊國際學校,真係好忙,不過見到囝囝好開心!」好爸爸果然不易當。

粉絲影極都仲有,幸好一向親民的陳豪永遠保持幸福笑容任影唔嬲。

粉絲一班接一班,陳豪惟有企定定喺台度唔敢郁。

最後他只得企台,任由眾粉絲攞手機圍影,快靚正得多。

陳豪當晚只以茶代酒,因為要返歸幫忙湊B。


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()