close
Blogtrottr
明星八掛大分享★☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
壹盤生意 男神賣西裝 潮著要「露肌」
Nov 27th 2014, 12:57


由荃灣一間小小的 workshop,到跳出尖沙嘴開門市,老闆 Nick與女朋友(左一及二)當然要開香檳慶祝。現場所見,賓客為女士居多, Nick指雖做男士生意,但更要顧及他們女友意見。 

壹盤生意

男神賣西裝 潮著要「露肌」

Ads by Google

警報!一股韓流襲港!男人穿西裝、要夠緊身;西褲、要有吊腳。身為兼職模特兒的李家駒( Nick,廿六歲)及黃致源( Kyle,廿二歲),把韓仔西裝再改良,配合港仔身形,「韓國係用女裝嘅辦去做,香港男仔唔夠瘦,著落太緊身,我哋會改鬆啲,並剪裁到無胸肌都好似有胸肌!」兩人說。
二人中五畢業後,在 Tom Ford賣西裝,今年初齊齊下海創業,開設網店 Hiatus Fashion。今個月正式在尖沙咀百利商場開鋪,賣每套二千元、潮得來又復古的西裝。 Hiatus這個字的意思,是「裂縫」,「我哋想客人入我哋間鋪時,好似入咗條裂縫,跌番入第一次世界大戰時嘅英國紳士文化……」的確係,好扮嘢。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()