close
Blogtrottr
明星八掛大分享★☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
CLOSE-UP 自定 聖誕禮物
Nov 27th 2014, 13:36


只要一張正面及側面相,就可模擬出 3D頭形。 

CLOSE-UP

自定聖誕禮物

Ads by Google

仲有一個月就到聖誕,又要為揀禮物煩惱。既然仲有時間,今年不妨搞搞新意思,提前自製或訂購獨有款式禮物,例如 3D打印公仔、手提膽機,或者自製手機皮套,就毋須千篇一律揀現成產品,更有誠意。

3D音樂盒

聖誕禮物基本要求是驚喜,趁着 3D打印大熱,偷偷為對方訂製一個 3D模型,夠有心思啦!問題是製作 3D模型,通常要親身做一次 3D掃描,好難製造驚喜。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()