close
Blogtrottr
明星八掛大分享★☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
庶民飯堂 米線 升級 口味 米線皇 地址:香港銅鑼灣謝斐道 500號維安商業大廈地下 電話: 2668 2603/ 2668 9990
Nov 27th 2014, 13:49


招牌川味口水雞撈米線配熱飲$43雞肉以滾水淥熟,肉質嫩滑,配香鮮麻辣醬汁,用來撈米線一流,還送一碗豬骨湯,就不怕太乾身。 

庶民飯堂

米線升級口味 

米線皇 地址:香港銅鑼灣謝斐道 500號維安商業大廈地下 電話: 2668 2603/ 2668 9990

Ads by Google

食米線有咩配料?咪又係豆卜、豬膶、雞翼,淥兩淥煮埋一碗。銅鑼灣新開「米線皇」就將一碗平凡的米線升級。負責人方先生本身在天后開酒家,做開街坊生意,今次試搞米線,想方法創新,價錢卻希望大眾化一點。「米線的配料做法,相對酒樓菜式簡單啲,成本亦少啲,所以定價可以低啲。」雖然話菜式相對「簡單」,不過秘製川式口水雞、泡椒豬手要又浸又醃,花時間功夫,只賣廿幾蚊,在銅鑼灣確實少見。

 

餐廳的菜式不限風格,但主打濃味,如川味、泰式、潮式都有,招牌口水雞淥熟後要用滷水汁再醃,再上醬汁,廚師郭師傅指只是醬汁就用了十多樣材料,「辣椒油、老乾媽醬、湖南辣椒醬、花椒油、陳醋等,辣得來夠香夠麻。另外泰式豬頸肉就要用南乳醬、咖喱粉來醃,炸過後香脆惹味。」配料濃味,湯底不能太濃太膩,豬骨湯用四十磅豬骨加鯊魚骨,再加薑、果皮、胡椒每日新鮮熬足七小時,湯底呈奶白色,清甜鮮味唔腥,「啲骨煲七個鐘煲到就快化開,夠晒火候。」

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()