close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決 
Let the jobs find you

Instantly post your resume to 75+ job sites. You can save 60 hours off your job search.
From our sponsors
法律問題私服被控詐騙
Mar 20th 2014, 05:37

我在私服交易
跟對方談好ATM交易
對方電話跟我聯絡後
匯款過來,結果我把道具都給他了
交易結束隔沒幾天,
我發現我的帳戶變成警示帳戶.
查一下發現.對方去報警,說是我詐騙他物品.

我聯絡對方 對方態度很強硬,說是我物品就沒給他.
要我物品先給他在談.

但我去詢問警察,警察跟我說,和解要看對方的意願了.
我想找對方,可是對方電話故意不接.

我現在帳號被鎖定,不知道該怎麼辦.
請問,警示戶該怎麼處理??

請問有沒有人有相同狀況的!
可以提供我幫助
拜託了!!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()