close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
Re: [請益] 皮卡丘BIOS部門如何?
Dec 8th 2014, 19:36, by pinkowa

作者pinkowa (pinkowa)

看板Tech_Job

標題Re: [請益] 皮卡丘BIOS部門如何?

時間Mon Dec 8 19:36:22 2014

(恕刪) : ----0.3cm分隔線---- : 丟履歷結果被回信說不確定適不適合 : 但信中又寫一些PM條件希望我回為什麼符合 : 信末還強調這工作非朝九晚六一年要忙78月 : 強調"good news is we usually don't work at weekend." : @_@ 請問這位親切的主管的想法是...?? 在今年八月初的時候... 華碩人資打了一通電話過來... >>> 人資:請問是pinkowa嗎? 我說:對阿,我就是. 人資:現在方便跟您安排RD工程師面試時間嗎? 我說:喔...蛤??? RD??? 我才糞校大學畢業而已ㄟ~ 去做RD已經超過我的能力了吧? 我投的是一般工程師,像是修修主機版那種的. 人資:喔,我再處理一下... ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 61.227.185.112 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Tech_Job/M.1418038585.A.7FF.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()