close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
會把愛車借人騎嗎?
Feb 27th 2014, 06:59

這是我跟我媽最近吵架的原因
我有個朋友他偶爾有事會跟我借小白去騎
(小白是我家小雲豹的名字)
然後我媽只要回家看到小白沒有在車棚
就會一直頗有微詞的碎碎念碎碎念碎碎念
內容大概就是借車給我朋友很危險不安全
他如果怎樣怎樣我也會怎樣怎樣怎樣之類的
聽他重複幾個晚上我會有各種不耐煩
其實我朋友騎車跟我比起來真的很安全
而且他只有有事情的時候才會跟我借
可是被我媽這麼一說好像我根本不愛小白
所以才借來借去一樣( ´_ゝ`)根本不是這樣阿
如果是你們
還會把車借給有需要的朋友嗎?還是就直接拒絕??

有時候要玩的出神入化也是種考驗 例如翹課跑去玩的時候 同學都會關心你...被當了沒

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()