close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
台哥大網路斷訊沒有要賠償
Feb 27th 2014, 09:25

難怪我上不去....
原本想說莫非是我沒設定好網路,才剛上沒多久就一斷不起。

不過我也決定NP了...

雖然最大原因是台灣大哥大不肯讓我轉移到0月租299方案...

[我沒綁約直接攜碼到台哥大成功才不到三天耶(25號早上開的),
還是不能換該方案,完全不給算鑑賞期...]

好吧,這算我的錯....申辦前沒想到有0月租299方案,申辦後才後悔來不及了。

---

而且高樓區域的通話品質真的跟其他兩家的品質有段距離。
我連打188說話都斷斷續續的是怎麼樣... --- 17樓

現在又看到這篇後...覺得台哥大處理的態度有待改進。

因為不想花到480元攜碼費來回進出,等到客服說的所謂剛攜入的"帳務處理時間"一過,
決定只交240元一去不回。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()