close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
請幫我看一下這台小折好不好?
Feb 27th 2014, 09:27

我以前有買過一台 美利達 MTA-51 http://i.imgur.com/G7WYyI7.jpg

後來賣掉了,賣2,200元 (民國95年買4000元)

最近想再減一點肥 + 閒閒時可以騎腳踏車

我不是專業的那種騎者,

我的目的只是運動(會騎去河濱,常騎路線為永和至淡水) + 閒閒時騎

所以最近在物色低階入門款 發現 Giant CS800 跟 CT102

但我覺得相同款式,Giant 相對貴 (而且我覺得CS800 跟 CT102 沒有 MTA-51好看)

其實我本來的 MTA-51 算是CP值還不錯,但因為有摔過一次車(但其實根本看不出來)

加上我覺得沒有那麼好騎,逆風騎起來很累

否則那個價錢跟外型我還滿可以接受的

剛在 PCHome 看到這一台 http://shopping.pchome.com.tw/DEAO8G-A82548472

如我的需求是 騎河濱運動 + 閒閒時騎 + 好騎

這台好嗎? 品牌是雜牌 ML

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()