close
Blogtrottr
明星八掛大分享☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
Want to speak effortlessly in any situation?

Actress Alexa Fisher will teach you tips that will set you on the road to success.
From our sponsors
私家居 玩樂北京
Feb 27th 2014, 14:35


客廳有一列大窗戶可透入自然光,設計師以黑摻白的色調打造時尚酷爆主廳,也不至太陰沉; L形的黑色皮革梳化,再配上約二萬元的 The Eames Lounge chair,非常型格。 

私家居

玩樂北京

不少香港人因為工作經常穿梭中港兩地,吓吓住酒店唔化算,於是索性在內地置業,好似這間位於北京朝陽區的單位,屋主鄭先生在當地買屋自住兼當投資,但國內設計師布置唔啱佢口味,故特意請了香港的室內設計師為他打造時尚又酷的型格之家;好客的屋主仲在同屋苑買多個單位打造私人俱樂部,卡拉 OK、酒吧、健身室一應俱全,認真豪氣。

非一般公寓

從事金融行業,經常中港兩地走的屋主鄭生,買了位於北京朝陽區的裘馬都三千五百呎單位,投資兼自住,為了迎合生活需要,希望人在北京仍感覺置身在香港的屋企一樣,所以請了香港的室內設計師 K.Y. Fung為他貼身打造。設計師說:「內地樓大多數係清水樓,乜嘢都無,所以在設計上更加靈活。」

Ads by Google

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()