close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 movie 板
 
[請益] 驚字塔
Feb 9th 2015, 22:44, by dickygto

作者dickygto (QQ)

看板movie

標題[請益] 驚字塔

時間Mon Feb 9 22:44:24 2015

感謝各位大大,在看驚字塔前我有來這邊爬過文,知道他會用很不舒服的聲音嚇人, 所以我全場都是輕輕摀著耳朵看的,這樣既不會被不舒服的聲音嚇到,也能聽到電影的聲音 ,看完之後覺得滿好看的,但是我有一點不是很了解,我在板上爬文友看到很多人最後面有 地方看不懂,說片中沒有交代清楚,我想請問一下是哪部分呢?因為我全部看完沒什麼疑問, 很想知道是不是我忽略了什麼沒注意到!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 49.159.28.11 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/movie/M.1423493066.A.D62.html

hbrel: ....我覺得超難看 02/09 23:07

Lamigo52: 很少有電影預告讓我零fu的 02/09 23:12

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()