close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決 
英文語言學校介紹.免費學英文
Jan 23rd 2015, 04:04

我推薦威爾斯美語
我本身是威爾斯的學生
剛開始我只會A~Z跟簡單的英文單字
但我覺得其實英文很重要所以決定要好好的把他再學好
問過很多間補習班我還是選擇威爾斯美語
威爾斯美語是成人美語
上課都採生活會話
上課時間很彈性
小班制教學班級人數不多
目前全省18間分校都可以上課,
可以離你比較近的分校去做諮詢
但因為他們採能力分班
所以會先看你的程度在哪建議從哪裡學起幫你做完整的規劃
學費也不貴~
老師上課又活潑有趣~跟學生們都有互動~
有時間你可以去威爾斯詢問看看唷~

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()