close
Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 英雄聯盟LeagueofLegends 討論板
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
[一般] 憤怒了!(如你認同請給我讚。謝謝)
Sep 18th 2014, 14:40, by alicephoenix ( alicephoenix )

技不如人,又要嘴炮,嘴炮不成竟然中離*~*
其實技術不好便練習囉,為何要別人在努力爭取時,因為自己常送頭就要中離?

你是輸不起還是接受不了批評?
娘阿!放過我吧,因為這些超有品玩家差點害我bo3失敗。。。。
認真一句,就算輸都支持到最後好嗎?不要再中離,害死人的。

我有很多次逆轉的經歷,眼看輸了,大家都決定投降,唯獨我ad和sup沒投。
結果,我三連殺之後再二連殺,對方ace我們剩2,結果逆轉了,勝了。

這只是一個小例子。如期嘴炮打字,不如不要打字去逆轉局面吧!
勝不會感謝人,輸卻有千百萬理由去鬧人。。哀

氣壞了。。。吼。如果大家都認同請給我一個讚代表支持,如認為我有說錯的地方可以回覆我。
最後多謝大家看小妹的憤怒文。謝謝。

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Scottish readers: Undecided about the referendum? Please read How the media shafted the people of Scotland and Scottish Independence, Power And Propaganda.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()