close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
長型街屋自地自建懇求建議
Jan 21st 2015, 05:28

格局跟預算有相當密切關係啊。

何況還自建,格局影響更大。

如果預算很多、自身接受度又大,即使是狹長的地基也能蓋出非常漂亮的房子。

1。

2。

3。

如果是在北部,現在違建問題正在鋒頭上,大家搶著拆當政績。

我看這幾年還是先不用想了。

我去年將老家15年5樓透天重新改裝,外觀不動,水電全部重拉,加裝電梯,約200坪共花了約兩千萬。

當然每個人想做的裝修風格程度不一,這只是我的例子,供你參考。

但是我想一千五百萬要自建,可能有點緊繃。

如果你對我連結內那樣風格的建築有興趣,我有很好的建築師可以介紹。

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()