close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Note4 youtube一直崩潰
Jan 20th 2015, 21:03


使用note4一斷時間了,算是用到目前最滿意的手機

目前唯一碰到的問題是youtube在4g觀看時常崩潰

其實從12月買來就會了,那時看的也不多,斷了再點進去看算了

到剛才我看一個不到6分鐘的影片崩潰3次,平均看一個短影片都要斷一次以上

我開始覺得受不了需要去正視的程度了

我的手機沒有root,全原廠,也沒開art,更新到最新版,youtube也是更新到最新,之前在ptt推文有問過,別人說更新後就不會了,但我都更新到最新版了…

有人有經驗有解決的方法嗎?還是這應該送修…?

其他使用都很良好,唯讀這問題…我也看不懂

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()