close
Blogtrottr
明星八掛大分享☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
年輕有夢 擇素固執 甘薯葉 地址:葵涌大連排道 35-41號金基工業大廈 8樓 電話: 2485 3423
Oct 3rd 2014, 14:34


王世豪, 35歲,茹素二十年,近年由製衣廠生意轉行賣素食品,盼望社會尊重生命。 

年輕有夢

擇素固執 擇素固執

甘薯葉 地址:葵涌大連排道 35-41號金基工業大廈 8樓 電話: 2485 3423

Ads by Google

35歲的王世豪是素食超市甘薯葉老闆,說話時眼睛瞇成一線,笑意盈盈,任誰都估計這人易話為,連他自己也說:「如果你問我啲同事,相信佢哋都會話我易相處。」但心底原來鐵板一塊,不易動搖。小時候考試默書寧願低分,也不出貓;青春期寧願難堪,也要在食肉群獸中吃素;不盲信生產者,寧願增加成本,買個心安理得,把部份素食品送往化驗,確保名副其實。

 


甘薯葉門口印上諾貝爾和平獎得主史懷哲一句話,宣傳尊重生命。 

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()