close
Blogtrottr
明星八掛大分享☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
The Magnetic Memory Method.

Learn and Memorize the Vocabulary of Any Language Using the Magnetic Memory Method.
From our sponsors
潮𡃁便當 摩登泰菜
Sep 17th 2014, 13:26


香炸虎蝦配酸子汁$228虎蝦手掌咁大,絕炒所在是個酸子汁,甜甜酸酸上配炒蒜粒,中段飽飽地都即時 cheer up! 

潮𡃁便當

摩登泰菜

Ads by Google

集甜酸辣味在一身的泰菜, 10個朋友 9個鍾意食,唯一係嫌地方嗱喳,泰菜今期走 Greyhound式摩登格,環境或舒服或型格,菜式亦結合新舊,有泰北菜 Soi 18大膽以和牛、海鮮入饌,到泰巷、 so thai so good等小試牛刀玩[!895D]蔭公意粉同泰式漢堡包,仲玩埋試管落汁得意,新嘢未必一定好,勝在要你試一轉!

Cheer up酸甜炸蝦

泰國菜就食得多,位於銅鑼灣世貿的 Soi 18,就加入泰北菜元素,泰北地區因物質不算豐富,以糯米為主食,所以餐廳保留以糯米飯代替白米飯、發酵糯米飯醃肉等泰北傳統風味。不少菜式如香炸虎蝦,更特別加入泰國酸子( Tamarind)做汁,酸子味道酸中帶甜,屬醒胃嗰批,又如泰式必試的冬蔭公,呢度亦唔用椰奶,改而用上酸子及辣椒膏,清湯咁款一般偏偏火辣過人。話明係摩登泰菜,泰北特式之外,肉類大膽用上石斑、鹿兒島和牛、炒蟹等泰菜沒有的元素,也暗插金不換墨汁意粉、軟殼蟹意粉等菜式,有啲西西哋(唔係講粗口)先係摩登泰菜真諦!順帶一題,最近餐廳晚市頗爆,有心記得先訂位。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()