close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Examination 板
 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
Re: 土地登記 0分有可能嗎?
Mar 5th 2014, 21:42, by heartykid

作者heartykid (喔耶)

站內Examination

標題Re: 土地登記 0分有可能嗎?

時間Wed Mar 5 21:42:23 2014

※ 引述《FtEnEQ (FEQ)》之銘言: : 這次地特土登寫的蠻順的, : 看到成績單整個傻眼, : 第一題0分,這有可能嗎? : 寫兩頁滿滿的,至少給我1分吧! : 我是雲嘉區地政,錄取分數56,我54.73, : 只差1.3分就可以上榜了, : 到其他七個區也都能上榜, : 令我相當難過, : 請問輸入成績的時候也會多次檢查嗎? : 我是否該申請覆查? 地政三等第一題的題目: 申請土地登記,除應依法繳納各種登記規費外,並應視各種登記之性質,繳納有關稅費,使得據以辦理登記。請就各種登記應繳納之稅費列舉說明之。 保X參考解答: 第一部分寫登記規費(4種) 第二部分是土地複丈費及建築改良物測量費 第三部分是地價稅,土地增值稅等6種 印象中我也有寫第一部分,後來看到參考解答才驚覺"稅"也是個該著墨之處?(拍頭) 閱卷老師只給我1分,看到成績單蠻想哭的,我也只差這題了TT -- posted from android bbs reader on my samsung GT-I9100 https://market.android.com/details?id=com.bbs.reader -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 101.8.34.98

FtEnEQ:一起拼高考,加油吧! 03/05 21:54

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()