close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Looking for something light while keeping you safe and comfortable during extended waterside activities?

Shop New Drainmaker Shoe for Men, Women and Kids at Columbia!
From our sponsors
遠傳直營信義威秀店耍人騙人
Oct 16th 2014, 11:49

10/5去遠傳直營信義威秀店問店員攜碼iPhone6 plus64G以上顏色不拘有沒有貨,店員馬上說有貨保證1~2天可給我貨最慢10/9給貨,10/9到了一整天沒接到電話,我打電話問店員,店員說apple沒到貨改10/15一定會到貨,也在三保證會給我,10/15到了又沒接到電話,我又打電話給店員,店員說有到貨(有我的貨)晚一點打電話給我,我等到晚上9:30我又打電話給店員,店員又說我的貨沒到我的合約也被續約開始4G合約旦我卻沒辦法用4G真的很火大沒貨就沒貨不要用騙的

這種電信公司我才轉過來就沒信心了,這樣的合約不知道可以走下去嘛?

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()