close
Blogtrottr
明星八掛大分享★楊汀☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
Buy Bulbs, Seeds, and Plants

Our mission is to bring you top quality flower bulbs, perennial plants and other horticultural products exclusively over the internet, at the most economical prices.
From our sponsors
美國 名嘴 主持 寸 CY女 講 無腦言論
Oct 10th 2014, 15:16

美國名嘴主持 寸CY女講無腦言論

佔領行動持續多日,不論是示威者、市民、警員、以及特首梁振英都疲於奔命,不過梁振英的愛女梁齊昕似乎精力十足,經常向全港市民挑機,繼向杜汶澤挑機,寸佢的事業低潮博上位外,

Ads by Google

十月一日又上載了一張黑超自拍相,寸寸嘴咁留言:「矇(蒙)面隱閉(蔽)離開禮賓府—踏出中環、有嘢做,認得我有種過黎(嚟)打我呀笨」。之後,梁齊昕又寸爆咁話自己的昂貴珠寶是得到香港納稅人資助所得,擺明向全港市民下戰書,撩交嗌。梁齊昕的幼稚行為,就連美國著名電視節目製作人、主持、導演、演員、作家兼棟篤笑藝人Jon Stewart都忍唔住於節目《The Daily Show》,寸梁齊昕點解可以講啲咁嘅言論。

 

 

梁齊昕又寸爆咁話自己的昂貴珠寶是得到香港納稅人資助所得,又寸沒有錢買名貴東西的市民,言論幼稚又唔經大腦。

連美國名嘴主持Jon Stewart都忍唔住於節目《The Daily Show》,寸梁齊昕點解可以講啲咁嘅言論。

梁齊昕行為向來幼稚,十月一日又上載了一張黑超自拍相,叫認得佢的示威者有膽就打佢。

被寸的梁齊昕於今日十月十日下午於facebook留言,表示要有關機構作出道歉,否則會作出法律行動。

美國名嘴主持 寸CY女講無腦言論


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()