close
Blogtrottr
明星八掛大分享★楊汀☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
Find SIGG's Classic Aluminum Water Bottles at MYSIGG

Reducing our carbon footprint one bottle at a time!
From our sponsors
網友 惡搞 MV 「四點鐘阿Sir」變 高登男神
Oct 10th 2014, 15:13

網友惡搞MV 「四點鐘阿Sir」變高登男神

佔中持續多日,每日四點鐘的「警方消防處聯合記招」,幾乎變咗恒常節目,三位主持嘅阿Sir人氣急升,有網民為佢哋成立粉絲團,唔只放新聞相,仲為三位阿Sir將卡通主題曲〈愛心一百次〉改過啲詞,

Ads by Google

創作出歌名為〈或者我再重申一次〉屬於佢哋的主題曲,而歌詞的第一句就是「許Sir許Sir趣致的臉」搞鬼創作,唔知幾位阿Sir有咩感覺呢?

 

 

 

主持人公共關係科總警司許Sir最受歡迎,他的改圖數量最多。

有巴打更為許Sir掃描靚樣,唔知變咗高登男神的許Sir有咩感想?

副消防總長梁Sir都唔輸蝕,每次開場就會講佔領區緊急召喚宗數同召達率,網民封佢做「數據天線」,開咗個《梁Sir陪你談數據》嘅粉絲專頁。

有網民為交通總部高級警司李Sir開咗個《李Sir馬路的事》嘅粉絲專頁,話阿Sir每日報告交通消息,講埋車龍總長度去到邊,真係好詳細。

網友惡搞MV 「四點鐘阿Sir」變高登男神


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()