close
Blogtrottr
明星八掛大分享☆ :: 痞客邦 PIXNET ::

 
Find SIGG's Classic Aluminum Water Bottles at MYSIGG

Reducing our carbon footprint one bottle at a time!
From our sponsors
韓面 婚前 偷食 Face 周刊 367期
Jun 4th 2014, 11:24


2PM靚仔主將澤演,曾拍過多套電視劇,今次《婚前撻 Q日記》是他入行以來的首部電影。片中澤演與女主角李沇熹拍拖 7年,雖已到達結婚地步,仲影埋婚紗相,但最後都係臨門「撻 Q」。 

韓面

婚前偷食

Ads by Google

唔少已婚人士都知道,臨結婚前是一對情侶最大考驗的時期,很多時 2人為婚禮的瑣碎事兼且為滿足雙方家長,由小吵變大鬧,之後臭史愈揭愈多,就係咁分分鐘臨門撻 Q。
將於 6月中香港上畫的韓片《婚前撻 Q日記》,正好描述 4對情侶婚前鬧分手,繼而忐忑不安的寫實喜劇。 4個故事中,以 2PM靚仔澤演配九頭身美女李沇熹演出的一段最受關注, 2大偶像唔只上演床戲,片中李沇熹更因婚前偷食搞到臨門脫腳。不過結唔成婚都好,起碼唔使好似李心潔咁,對住一個婚前婚後都偷食唔抹嘴的老公呀!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()