close
Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 英雄聯盟LeagueofLegends 討論板
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
[攻略] 夜曲 - 殺到你怕黑 (最新公告 : 本攻略的終點)
Dec 27th 2013, 13:28, by pain654321 ( pain654321 )


這個裝其實我也很少出,一般是在極順風走AD對方死不投降時才出的,我是先出閃耀劍而已,只取他的被動效果。一般極順風想出三項但還不合以前我會出成這樣: 狂戰士鞋+燈籠+妖夢鬼刀+(小木槌或智慧末刃,對方AP強勢後者比前者好用),對方死不投才出閃耀劍,又一段時間還頑抗才出三項。
坦白說,我有在考慮把這裝從本文移除,因為連我自己都在很少有的情況下才使用,風險太高且容易拖裝,如果中場被反壓會很想哭,不過極順風場不斷觸發閃耀劍的被動是真的很大殺。

感謝你的提問^^ 你的提問是本公略持續進步的助力!!!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()