close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
[問題] 關於勞退提撥6%到帳戶
Aug 31st 2014, 21:40, by bat2004

作者bat2004 (don't give up)

看板Salary

標題[問題] 關於勞退提撥6%到帳戶

時間Sun Aug 31 21:40:53 2014

關於勞退提撥6%的作業程序一直不是很了解 只知道公司每個月都會提撥勞退給我 但是我換了幾份工作 把之前為了工作而開戶的銀行帳戶都關閉結清了 最近忽然想起那幾個當初為了工作而開戶的銀行帳戶(薪轉跟勞退) 我是不是不應該結清那幾個銀行帳戶呢 因為不知道會不會影響我日後領勞退啊? 如果會影響我現在應該怎麼處理呢 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 124.8.225.112 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Salary/M.1409492455.A.FDB.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()