close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
At Home Yoga Retreat

Everything you need to enjoy a weekend yoga retreat in your own home!
From our sponsors
這區的房產價格?
Jul 24th 2014, 19:18

房價似乎是可以有一個基本的價值計算
比如說
用租金報酬率

有些地區

例如
美国底特律
產業掏空

例如
中國的溫州
純粹金融炒作

我請問各位達人一個中國的區
目前這個區房市與中國絕大多數的地區一樣
也是量縮...不同的是..完全沒有跌價哦

它是這樣(珠海以及橫琴新區)
有正在建設一條去香港的橋....(一條橋能幹甚麼呀?我覺得這是不切實際的預期)
有一個國家級的新區...(已經開發的天津滨海新区根據新聞報導房价普降20%)
緊鄰著澳門...(澳門貴我認為是地小..一旦澳門併入大陸土地供應大增..真實價值在哪兒?)
目前我知道它有一個樓盤準備賣3萬8rmb一平米..簡單換算60萬台幣一坪..
當然這價格還遠低於澳門房產的價格

我認為這區的合理價超困難評估啊?
大約參考價..
澳門算10萬rmb一平米
珠海市區2萬
再一水之遙的珠海西區8千
這區3.8萬..我認為未來不久..會跳水跳樓跳傘..是不是?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()