close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
NBA 2k13 MyCareer模式到底該怎麼玩= =
Jul 24th 2014, 19:33

季賽打完想說來玩玩看MyCareer模式

創了一個角色,被爵士隊選到後就開始狂練

現在升上先發,每場比賽都可以幹個三四十分甚至五十幾分

但無奈的是....贏不了球....

目前戰績2勝17敗...

每次我把分數打到領先,下去休息後再上來又變落後

然後對友命中率超低,傳球還會暴傳出界

防守一直犯規送人上罰球線

然後對手不管什麼爛隊都狂進球,被包夾硬投都可以進

每場我追分都追的超痛苦

原本以為我只要控制好我自己就好

我一直飆分,防守也守的很徹底都不太漏人

但還是一直輸...好想哭!

請問MyCareer模式到底該怎麼玩?有沒有人可以心得分享一下啊~~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()