close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Ever want to impress your boss or that special someone?

Learn the basics of wine tasting from glassware to history to tasting techniques in this online course. This is a course you're sure to enjoy!
From our sponsors
花盆路霸vs小狗尿尿
Mar 1st 2014, 11:41

今天下午在我家門口沒幾步,放我家小狗的時候,路邊有個男人一直去去的叫,大概是看我不理他,就直接跑來跟我說,'你們家小狗不要在我家花盆上尿尿',我心裡一陣錯愕,拜託,你們家那些花盆是擺在馬路旁的路霸耶,這些我都沒抱怨過了,我家小狗尿尿不過1.2cc,這種是跟我抱怨甚麼?
我也不是沒公德心的飼主,每次狗狗便便我都會負責收拾乾淨(應該的),我就回說'你們家花盆放路邊是路霸,更何況附近有很多野狗跟其他狗飼主連狗大便都留原地(附近野狗就5隻以上,狗飼主7.8個人),我有負責掃狗便便,不用這樣不通人情好嗎'。
那男人就氣急敗壞地快步走向我便說,'地是我家的',我被這樣激動的舉動嚇了一跳,我也有點動怒地說,'那我幫你打路霸專線把花盆收走,這樣狗就不會尿了',他就一副更生氣的樣子。
這時他老婆跟我老媽也出來看是何事,首先他老婆是這樣說的,'我知道你們有公德心會自己收便便,但我看有人遛狗尿在我家花盆會沖耶'。
恩.....我心想我每天只看過連狗便都不收的飼主,從沒看過連狗尿都沖的人。說實話如果我家的小狗尿在別人家門口,我都有提水去沖,畢盡這是應該的,但路邊的花盆???後來我媽也想幫腔,想想跟這種人說甚麼也沒用,就把我媽拉回家了,反正要撕破臉我就報交通隊幫他搬搬花盆吧~~以下附我家圖

按這裡檢視圖片

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()