close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 car 板
 
Many wonderful memories are captured in black and white.

With digital photographs, the art is now in creating black and white images. This course will teach you how to use Photoshop techniques to create beautiful images.
From our sponsors
Re: [問題] 在直行車道左轉是否違規?
Mar 1st 2014, 22:49, by bgrich

作者bgrich (bgrich)

看板car

標題Re: [問題] 在直行車道左轉是否違規?

時間Sat Mar 1 22:49:43 2014

※ 引述《M1006 (M1006)》之銘言: 說到插隊,個人的痛恨度比周經內線龜車還尤甚 舉個例子 小魯我每天上下班都很努力的左搓右揉在夾縫中求生存, 只為了pass掉一群又一群的併排龜龜們, 好不容易柳暗花明,享受著在龜龜們前方一望無際的筆直大道上暢行無阻的快樂, 好景不常,總是得下交流道, 正當小魯乖乖的和大家排隊中, 就看到剛才帶頭的龜兒,很順其自然的在匝道口插隊了, 這時心中已經不是幹字了, 而是小魯努力在車陣中殺出一片天後,結果龜兒子還比我早下交流道, 到底前面的努力都算什麼了。 所以本人車上除了行車記錄器,一定會放一台可連拍的相機, 每天要上下匝道,一定把相機開機,而且會多留一台車的距離請君入洞 敢在我前面插隊的就請交保護費給國家 本魯曾經有個同事,某次在和別的同事聊天被我不小心聽到, 他說:「(前面不曉得是什麼沒聽見).....在xxx交流道幹麻跟人家排隊啊, 我都直接插隊.......」。 當然從此之後,這個人就是我的黑名單了,當然是有洞就挖給他跳到爽A_A -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.34.167.158

LsugerI:很多人開車的原則就是我爽就好 但別人都不能違規喔 科科 03/01 22:53

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()