close
Blogtrottr
明星八掛大分享★☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
私口味 Stand by Me:多啦A夢3D
Jan 22nd 2015, 15:12


75分 

私口味

Stand by Me:多啦 A夢 3D

Ads by Google

我是怪胎。小學時代,正值《叮噹》大熱之時,我讀下午班,阿爸阿媽要返工,朝朝早,我也可以睇重播的卡通片。事實上,我由六歲已更加愛追重播的《天龍八部》、《神鵰俠侶》和《鹿鼎記》,即使睇卡通片,我也更加喜歡《龍珠》、《足球小將》、《相聚一刻》甚至《小狗阿班》,我都唔知點解。人大了,才可能知。

 

所以,《叮噹》變成《多啦 A夢》,我無乜感覺。係唔慣,但贊成尊重作者遺願,叫一聲多啦 A夢又唔會少忽肉、失戀、骨頭痛,或者世界末日。即使《多啦 A夢》今日再進化成 3D版的《 Stand by Me:多啦 A夢 3D》,大雄根本無一秒似大雄,適應過後,我也安心接受。就似我得三歲,第一次見識這隻機械貓。
如果像我沒有情意結,《 Stand by Me:多啦 A夢 3D》可以話係相當唔好睇,即使當自己完全唔知多啦 A夢的出處與下場,但多啦 A夢與大雄在電影中顯現的友情發展,由最初多啦 A夢當成工作一部分去陪伴大雄,到結局一人一貓被迫分離時難捨難離感情深厚到極,所有關係都係話嚟就嚟,真係少少說服力也沒有,完全無辦法令我認同,遑論被感動。代入不到,一切就變得虛偽。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()