close
Blogtrottr
明星八掛大分享★☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
養生殿 環保港女 潮用「月經杯」
Dec 19th 2014, 14:48


顏色主要為白色或透明,個別牌子有多色選擇。 

養生殿

環保港女潮用「月經杯」

Ads by Google

有啲嘢清走咗唔等於唔存在,佢嘅影響永存人心。幾個月前喺金鐘佔領區那遠近馳名的女廁內,見到呢張黃紙,上面「月經杯」三字記到依家。
好奇係乜,四出搜括。發現該杯曾在港出現,後銷聲匿跡,最近死灰復燃,仲愈燒愈旺。不但洋女在用,港女亦試。有囡囡要媽咪幫忙買,話上飛機用杯方便,唔使攞住疊巾走嚟走去。有港女集體團購,試勻唔同牌子,聚埋分享經驗。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()