close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 hairdo 板
 
[變髮] 尚洋髮藝新榮店Sam
Aug 3rd 2014, 21:24, by foo

作者foo (大牛)

看板hairdo

標題[變髮] 尚洋髮藝新榮店Sam

時間Sun Aug 3 21:24:02 2014

由於朋友超推薦的Sam設計師 這是我第一次給男設計師服務 剛開始還以為男設計師都會很粗魯 亂剪,但Sam設計師不會!! 反而先跟我自我介紹然後很細心的詢問我 想要怎麼改造及耐心的觀察我的頭形跟髮性 再幫我整合以上的條件及需求後 幫我設計適合的髮型,服務也很細心 感覺真的超棒的!! 回家後服務後的貼心詢問髮型整理的簡訊 (重點還會幫人做免費的頭皮檢測) 超推!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 210.66.106.213 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/hairdo/M.1407072244.A.8E5.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()