Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
(台中world gym)想找一起健身的夥伴
Jan 24th 2015, 15:46

各位好,第一次發文,

我希望可以找一些陪我一起運動健身的朋友,

去年十月開始,我有申請 world gym 的會員,

每次我去運動都一個人,希望可以找人陪我一起運動,

對於一些健身的技巧我還有很多不懂,可以的話教教我一些知識,

現今我讀夜校大四,白天有在上班,通常過中午我就有空,下午晚上可以一起運動。

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()