close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
[請益] 盟立的資訊維護人員
Dec 30th 2014, 22:15, by redmars

作者redmars (喔喔喔)

看板Tech_Job

標題[請益] 盟立的資訊維護人員

時間Tue Dec 30 22:15:52 2014

一個月前去面試盟立台南的資訊維護人員 後來跟我說沒錄取 今天忽然通知我說又有職缺了,問我要不要 薪水接近30K,一到五上正常班 (因為本魯不是明星大學畢業的所以覺得還不錯了) 但我已經參加資策會的就業訓練了 已經繳錢了,且上課一個多禮拜 之前存的錢算算也夠我撐到課程結束(汗) 害我有點為難 因為如果是好職缺不想這樣就錯過 但他是派遣的,好像不太容易升為正職 家裡的人都不了解資訊業 所以到這邊尋求建議 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 1.173.166.201 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Tech_Job/M.1419948954.A.53D.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()