close
Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 香港
香港自助旅行資訊 
澳门一日游
Dec 12th 2014, 08:36, by skyhoe3112

各位大大,可以请教您们澳门一日游的意见吗?

我是从中港坐船到澳门的。大概早上九点半或十点的船出发。

想游一下的景点,希望您们可以给我意见。

1.议事厅的附近
2.大三巴
3.渔人码头
4.维尼诗人
5.澳门赌场 *只是进去走走逛逛而已

请问这些景点应该怎么安排才好呢?交通方面应该搭几号的巴士还是都是用步行就可以了呢?

还有一个蛮重要的希望各位大大帮忙。可以介绍我应该在哪里品尝美食呢?
我打算午餐晚餐都在澳门解决了才坐船回香港。 * 我这次是穷旅哦,希望您们不要介绍我到高级餐厅哦!

*还有道地的葡塔和猪扒包!

谢谢您们的回复!

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()