close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
要買LUXGEN那智捷請三思!
Aug 9th 2014, 03:00

因為多了寶寶的考量,一家五口加推車於是考慮購買新改款的那智捷M7七人座休旅車,訂車到交車等了一個半月就算了,總價113萬還不能殺價。交車不到一個月中間的空調關了又會自動打開變成風速最強,整天就開開關關,電動滑門也故障,左側那邊的自動門開開關關,於是解除自動方式,變成另一個門由裡面打不開,因為安全考量怕遇到突發狀況無法開門很危險.告知業務員他幫忙約定昨天早上去檢修(並未告知時間),到了現場技師說你是約八點半現在十點多要再等三台!我們是新車維修又不是保養且業務員也沒說時間,反應後技師還是態度很差一樣說要等,好不容易中午開始修,技師說冷氣電腦重新設定應該沒問題,但是電動門沒有零件至少要一個月,我們問為什麼要那麼久?不是一直在生產每天都有人交車?他說不知道也可能要等更久……於是打去總公司客服反應,也是回覆零件要等是正常的,這就是那智捷的品質跟售後,交車後不到一個月就陸續出現問題,反應後業務員也不太理睬,維修還要預約時間好像消費者都很閒要配合他們,零件要等一個月以上更是不可思議,今天若我是買進口車可能要等一段時間我相信,但我是買台灣生產的車實在令人不解與失望!!這樣的品質與售後想購買的人請三思!!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()