close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決 
The Spiritual Truth

Wisdom course on spirituality truths. Learn How to connect with infinite intelligence & awaken your inner-divinity.
From our sponsors
新竹有專門補多益課程的補習班嗎
Jul 4th 2014, 01:02

我是在英代外語補多益課程的
他們有針對TOEIC另外開課程唷
也就是會專門開單一課程的補習班
不管是哪種英文檢定
而且英代外語還有日文課程可以補呢

補習班在新竹火車站附近而已
交通很方便唷
像我目前的這間公司
是要求員工要達到多益600
不過因為我本身英文能力還OK
所以打算考個700會比較保險

我來英代外語後進步滿快的
因為在這之前
我是在家自學...那段期間
英文程度停滯了很久都沒進步
所以才想說來補習班試試看
也因為我真的進步很多
所以我真的很推薦英代外語唷
他們的老師都很會教
可以親自去問問看
他們會幫你做免費的程度測驗喔

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()