close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
[問題] 苦惱的離職證明
May 30th 2014, 19:34, by forever11215

作者forever11215 (Snow)

看板Salary

標題[問題] 苦惱的離職證明

時間Fri May 30 19:34:40 2014

對不起打擾大家了.... 我有一個很苦惱的事情想請教大家 小妹去年畢業 前陣子面試工作 很幸運的面試上了 要我下週二去報到 人資還叮嚀我要我勞保證明 上面要有上份工作的到職日期 可是我寫履歷的時候 大概多加了4個月 然後有的工作資歷沒寫 等於說 我說了謊 我現在很擔心也很後悔 完全不知道該怎辦 對於新工作有點怯步.... 你們認為我還要去報到嗎 還是說 報到那天 跟主管說 對不起 我說謊了 還是 把文件交給人資 等到主管找我我在跟她說實話 現在真的是後悔也沒有用了好煩.... 為了想要履歷好看 好像錯了.... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 101.15.225.234 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Salary/M.1401449682.A.752.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()