close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決 
Web design for beginners/

In this course, we cover many aspects of creating content for the web, from concept to production.
From our sponsors
TOEIC考證照問題
Mar 28th 2014, 05:33

Hello,
下定決心考到多益證照就對了!
我以前在學校的時候英文成績還不錯
出了社會才發現不夠用,為此我跑去補習班
選了小班制的富蘭克霖語言中心,這邊小小但舒適
也因為小班制可以有大量反覆的練習
然後公司聽到我去補習,馬上跟我說若是拿到多益證書立馬加薪
讓我深刻體會到原來這張證書這麼重要阿!
所以真的很鼓勵你一定要加油!
不管最後你去了哪裡做了什麼工作,多益證照都具有非常厲害的加分作用!

加油喔!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()