close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
[請益] 是否會向在職公司徵信?
Mar 9th 2014, 21:08, by tsaizi

作者tsaizi (dooooog)

看板Tech_Job

標題[請益] 是否會向在職公司徵信?

時間Sun Mar 9 21:08:45 2014

小妹我有幸接到華碩第二次面試的機會 應徵職稱是業務管理師 但我目前仍在職中 於第一次面試時在華碩制式的履歷上需填入現職工作主管的名字 請問版上在華碩工作的前輩們(如有背景跟我一樣是在職跳槽的) 有被人資打回去現職公司徵信的經驗嗎? 真的好擔心坐我後面的主管接到電話啊....... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.231.149.41

terrankingtw:有些公司真的會喔,之前我就遇過一次,晶睿通訊, 03/09 21:12

terrankingtw:但我最後沒去晶睿報到,改去別間公司 03/09 21:13

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()