close
Blogtrottr
明星八掛大分享★☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
傳 兄弟反目 王祖藍:無預安仔拍《老表3》
Nov 5th 2014, 15:47

傳兄弟反目 王祖藍:無預安仔拍《老表3》

去年王祖藍自編自演的《老表,你好嘢!》,叫好叫座,今年再拉大隊拍續集《老表,你好hea!》添食。不過近日卻傳出,新一輯郭晉安(安仔)的戲份被減,因而和祖藍兄弟反目,

Ads by Google

安仔更一怒之下更決定不參演《老表3》。對此,身在武漢錄影《奔跑吧兄弟》(韓國綜藝節目《Running Man》內地版)的祖藍接受《頭條日報》電話訪問時,問到被安仔寸爆不出席宣傳活動和不預安仔拍《老表3》一事,祖藍就話:「我唔信安仔會因我唔去記者會對我不滿囉!(咁係咪唔會搵佢拍《老表3》?)係呀!我唔會預佢拍《老表3》,因為根本無《老表3》!哈哈!如果再拍新劇,我希望有新題材。(咁仲會唔會同安仔合作?)開得一定預佢啦!我哋都傾緊原班人馬再開嘅話,應該拍啲咩題材,希望下次可以大家一齊玩。」

面對一大籮傳聞,王祖藍沒好氣地表示不相信郭晉安會不滿他缺席宣傳活動。

王祖藍笑指不會預郭晉安拍《老表3》,因為根本無《老表3》。

 

王祖藍表示正傾緊原班人馬再開劇,要諗諗拍甚麼新題材。


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()