close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
黃牌 ABS 的重要性?
Sep 3rd 2014, 08:09


realestatepro wrote:
不知道個位前輩對入門黃牌abs 的重要性的看法如何


很重要...
我騎的車一直沒有abs....
直到我的gdink300進場一週...
老闆借我pgo的那隻老虎150 abs版...
我才知道abs真的很重要..
因為我都騎疏洪道上下班...
夜間視線很差....
一天晚上下班...
我的左側剛好有一台汽車擋住視線...
我看不到我左方...
剛好經過一個路口..
一台計程車無敵大迴轉..
我因為視線死角沒有看到...
等他出現在我視線時以經來不急了..
只好急煞...
可以明顯感覺到abs的作動丫...
煞住了...命也保住了...
abs這個東西跟保險一樣...
可以保.也可以不保..
小心點就好..
但遇到事情的時候.就是真的無敵好用...
可能你騎兩三年..三四年都沒有機會觸發你車子的abs...
但..只要觸發一次..就回本了...

看似忙碌而充實的生活,其實只是想掩飾心中無比的空虛 http://db.tt/gmrq6OW

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yisoajkls 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()